So long allihopa

I morgon drar jag till Tällberg med familjen och sysslingarna! Vi har hyrt en stuga där och det ska bli totally chill ;) Så jag kommer anatgligen inte kunna blogga på en vecka (vet inte hur de är med internetiteterna där uppe) men ni får helt enkelt klara er utan mig. Som om det skulle vara något svårt... ;)

I alla fall, idag träffade jag ju som sagt Signe =D Jäfveln har varit i Italien en månad (ff) och hade såklart en hel del smaskigheter att dela med sig av ;) Vi fikade på det här lilla cafét vid fotbollsplan (på Söder ofc) och sen chekka vi lääget i Götgatsbacken. Senare träffade vi Gurra och Peter i Björnsan, schkojj. Maja kom förbi och sen gick vi hem till henne och lyssnade på "Faschination" med Alphabeat och spelade luftgitarr och rockade loss på golvet och då kom hennes pappa hem och bah "ehhh...okeeeeejjj...?". HAHAHHA! fett med pinsamt aboo-mannen! Hehe..

Men nu måste jag verkligen sova, pussssss

Kommentarer
Postat av: Långbens okända tvilling;)

jag kan säga att den där huvudsmaskigheten....det är nog vad jag tror..^^ dooh! du får kolla det med mig den där veckan vi ska chilla...:)



ville bara hålla dig uppdaterad..doh!

2008-07-13 @ 10:52:38
Postat av: Elin

söt bakgrunddu har på bloggen =)

2008-07-14 @ 11:46:34
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0