It's Saturday Night and Happy Hour!

Hallihallå! Orkade inte skriva i går kväll och inte på hela dagen idag heller, lessen! ;) Hur som helst, gårdagen var jättekul! Vi var ju som sagt på 100-årsfest, alltså mammas kusin och hennes man som båda fyllde 50 år. Det började vid halv sjutiden och var i en lokal i Saltsjöbaden. Det var ju mest gamlingar där, både riktiga gamlingar och "gamlingar" (=typ alla som är över tjugotre ;). Men vi "ynglingar" var (förutom jag och min lillebror) Jenny, Camilla, Filip, Emma, Hanna, Malin, Erik, Amanda, Julia och sen några lite yngre men jag kommer tyvärr inte ihåg va de hette :S Usch, är verkligen pinsamt dålig på att komma ihåg namn, ibland glömmer jag typ vad en person som jag pratar med heter, skam!

I alla fall, först fick vi välkomstchampagne och lite snittar (schnitzlar) som feting snygga servitören bjöd på (hehe, gissa om vi tog många!?). Sen var det middag, värsta buffén! ;D Självklart blev det najs efterrätt också, halloncheescake och någon form av chokladrutor, mums! (Vad hände med det nya nyttiga livet!?) När vi åt visade de en liten film, med bilder på alla som var där! Alla bah: RIP Åhnej! Haha, nej men det var skitgulligt med alla bebisbilder ^^ Efter maten blev det DANS! HAHAH! Fan roligaste att se alla asfulla föräldrar skaka rumpa till Night Fever XD Men coolast var Peter (han som fyllde år), han hade på sig en specialdesignad nigeriansk dräkt inkl. värsta randiga kockmössan! HAHA, fråga mig inte varför! Det var små fiskar på tröjan som vi typ skrattade ihjäl oss åt också! XD Ascoolt var det i alla fall, särskillt när han dansade, alltså han gjorde typ "afrikan-dansen"! Herregud, man borde nästan filmat... Jag och de andra tjejerna kunde inte heller sitta stilla utan rockade loss till Alcazar, haha!

Efter ett tag tog i alla fall energin slut, och då gick vi ut och chillade samt passade på somliga som var lite vingliga... Host host! ;D Det var skojj det också, men fyfan vad rädd jag blev när Filip nästan ramlade ner för stentrappan, usch usch usch! Någon gång vid två åkte vi hem och jag typ dog i sängen. Ont i fötterna som fasiken hade jag också, dels på grund av att jag haft högklackat hela kvällen och dels på grund av kåda och barr som fastnat under mina fötter när jag sprang omkring ute utan skor... Hehe. Jaa, det var väl typ det. Kvällens outfit blev till slut en ljusblå klänning i något siden-liknade"slinkigt" material, silvriga Bally-pumps, vit kofta och pärlörhängen. Ja, just det, om du ser det här Camilla så vill jag bara säga att jag hoppas att du mår bättre idag! Och att det var väldigt kul när du sparkade på Filip! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0