Stekarn blev avudssjuk på Glassarn

Nej men tjenare! Lessen för kass uppdatering idag, men vi sov till kvart i fyra... Sen gick vi ut och joggade i vita bergsparken, hurtbullar som vi är! Jag och Milou har börjat vårt nya duktiga liv och har dumpat Burger King, glasskupongerna var ju ändå redan slut ;) Så sorrylorry Glassarn och Stekarn, you're on your own now! Nu är jag hemma och pappa har precis installerat Adobe Photoshop och Illustrater och hela fadderullan, jabadabadoo säger jag bara! ;D Snart ska vi se på Moulin Rouge, jag har faktiskt aldrig sett den...*skäms lite* Det är faktiskt fett sajk, och inte har jag sett Titanic heller, haha!

OMG, fick just veta att det var pappa och hans kompisar som typ kom på ordet "Tjabba", WTF liksom!? Dom typ skojjade och bah "han bah, hon bah, vi bah (eyy) TJA BAH!" och sen skulle dom skriva musiken till en musikal (som gick på Göta Lejon) och bestämde att alla roller skulle säga det i stället för "hej". Det var typ en ungdomsmuskal så jättemånga tonåringar såg den och började säga Tjabba, sajkkk va!? (Hehe, inte för att nån bryr sig, men i alla fall...)

Jaja, men ni får ha det bääst, bäästisar! <3


Vad är väl en blogg utan egobilder!?

Kommentarer
Postat av: milou

nej de va stekarn som blev avis på glassarn xd

2008-07-03 @ 21:56:27
URL: http://milou.devote.se
Postat av: The Notebook

sv: oj, skrev fel :P

2008-07-03 @ 21:57:17
URL: http://marsmallowsfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0