Torsdag

I går kväll/natt ringde Milou och Hilma och ville att jag skulle följa med till Hilmas landställe på Värmdö, därav den dåliga uppdateringen (sorry!). Love kom dit också och han skulle försvara oss för våldtäktsmän i skogen, men han var räddast av alla... Haha! Det var i alla fall jättetrevligt, vi badade och hoppade studsmatta (hehe) och chillade, körde lite "jag har aldrig" och så =) Vi skulle sätt en skräckfilm också, men kontrollen till DVDn funkade inte så vi kunde inte se något mer än menyn. Fast den var läskig så det räckte och blev över, right girls? ;-)

Vi gick och la oss typ sex på morgonen och sov till halv ett :D Sen åt vi lite våfflor och tittade på The Hills. Nu kom jag typ precis hem och har just ätit middag. Väggen som delade av mitt rum är borta så nu är det fett stor, yeey! Haha, kanske kan tävla med Kissie...?

Nej, nu måste jag bära upp en massa grejjor på vinden, höres!

PS: SIGNE KOMMER HEM I MORGON! JIPPIEJABADABADOOO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0