Den sjunde juni tvåtusenåtta

God morgon allihopa! ;)
Idag ska jag titta på klänning till skolavslutningen och till bröllopet jag ska på i morgon :) Milou kunde gå med mig (tack hun!) men jag kommer nog få gå omkring lite sejälv ändå, vet inte riktigt när hon kommer hem från Tyresö nämnligen. Egentligen tycker jag det är bäst att gå och shoppa själv, men det är ju så himla tråkigt.

Just det, jag har tänkt byta till Devote och har suttit jättelänge och försökt göra designen fin. Men det är jättesvårt och jag fattar ingenting. Någon som kan hjälpa mig?

Nu kom pappas kompisar, han och dom ska spela på bröllopet och nu ska dom typ öva. Ska väl gå ut och vara lite trevlig ;) Pusshej så länge!


Kommentarer
Postat av: _

Hej jag har precis gjort en blogg och jag undrar hur man gör nya bakrunder och teman till sin blogg. dom som blogg.se erbjuder är så fula. din är jättefin! :D

2008-06-07 @ 21:25:51
Postat av: The Notebook

sv: tack :D

gå in på www.designadinblogg.se :)

2008-06-08 @ 18:48:38
URL: http://marsmallowsfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0