DOH LITE SENT

Oops! Måste verkligen sova nu, ska ju upp tyo halv sju i morgon... :S Usch! I alla fall, det var fett nice ikväll, jag chillade con Milou y Maja <3 Först var vi på Boltons disko, haha största skämtet! Värsta bigamama gympasalen med typ 20 pers. som sprang omkring och lekte med lakan XD SAAJK! Sen kom ett litet killgäng som trodde att Milou var Kissie :P Sajkenmammorna (killarna) brukade läsa Kissie, Kenza och Blondinbella :O Vaddå lite gay!? Anyway, efter det gick jag och Milou tillbaka till våra hoods kring SoFo ;) Vi typ satt på GG <3 Aaw, värsta nostalgi vi fick däruppe! :P Just det, det kom fram två killar/gubbar som snackade engelska och frågade oss om vilken som var den bästa nattklubben. Vi bah: ehh..hehe, we are minderåriga XD DOH! Alltså fatta vad najs att vara 18! Jag döör! <3<3<3 Haha! Men nu ska jag sooovaaa, kommer vara som en trött köttbulle i morgon >.< Fast egentligen spelar det ingen roll om jag lägger mig sent eller inte, man är ju trött oavsett eftersom det är så tidigt :/ Jajja... God natt!


GG med Milou <3


Haha, sexigt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0