First day at summer...

och det regar :/ Ändå sitter jag på balkongen :D Haha, men det regnar ju inte på mig och det är lite "uppfriskande". Tönt! Idag ska jag packa och städa typ hela dagen, boring. Men det jag måste ju packa och det känns inte så kul att komma hem till värsta råttboet sen :P Yey, på torsdag bär det av till Berlin! Lycka! Haha!

Milou tipsade om den här killen och sen dess har jag typ lyssnat på hans akustiska covers 24/7! Hehe, men alltså han har ju såå snygg röst och sjunger fett bra! Jaja, nu ska jag gå in för det börjar regna lite för mycket för min smak ;) Dessutom är jag hungrig = dags för frulle! Haha, men ni får ha det bra, puss!


Usher - Love in this Club (Acoustic cover by David Choi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0