Grattis Lillebror

Japp, nu var firandet typ över ;) Det var jag, mamma, pappa, farmor, morbror, storebror, farbror, kusin och självklart lillebror =) Vi åt sushi (like always^^) och sen blev det tårta åff kåårs. Lilla söta kusinen var här, hon är snart fem vi lekte affär och tog lite stekarbilder :D Den andra lilla kusinen var sjuk och kunde inte komma :/ Men men, så det var trevligt i alla fall. Skulle ju städa innan och trodde att hela rummet skulle skina sen, men såklart fastnade jag i garderoben och fixade med skohyllan... Så det blev till att sopa in skiten under sängen! Haha XD

Åh, jag fyndade en av mammas kjolar idag! Grön och småblommig och blir perfekt som klänning i sommar, särskillt med ett guldhalsband till =) Hm... måste nog kolla igenom hennes garderob ordentligt, mamma har ju så sjuukt mycket kläder, så något fint borde jag ju hitta? ;) Nu ska jag vara lite social med bruuusherna, puss på er allihop!

PS. Ni får fan i mig ta och kommentera lite! Jag vet ju typ bara några få personer som läser min blogg, men vilka är alla ni andra? Kan ni inte skriva en liten kommentar om vilka ni är, hur ni hittade hit och vad ni tycker? :D




Jag och kussen XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0