Grr...rönan!

Nej men scha! Idag började dagen med ett spännande besök på vårdcentralen... -.- Haha, nej men jag ska vaccineras mot typ livmodercancer (alltså bara in case of liksom, jag är inte sjuk!!! ;) och nu skulle dom typ informera om det. Sen blev det frulle på Tevere med mami =) Dom har typ godaste mackorna ever :P Anyway, det var fett najs i skolan, man fick typ jobba med sån't man inte var klar med. På eftermiddagen kollade vi på 9ornas vårshow, askalas :D Efter plugget gick jag, Maja och Milou till Gröna Lund, och jag köpte Gröna Kortet, HAHA XD Vaddå fjååårtiwws!? Nej men ärliish, det var skitnajs där juh! Vi blev beste ven med Fredrik på Nyckelpigan och Rasmus på Lyktan. Sen skrev vi kärleksbrev till dom och åkte deras attraktioner typ tuuusen gånger i rad och jag blev lite kär i Freddan för han var så söt och snygg och såg ut som Björn Gustafsson <3<3<3 HAHAHAHAHAH! Det värsta är att det är sant! DOOOH >.< XD Höhö, det var en liten skojjig gängsterliga som vi drev lite med också :p Och sen kom ett annat fett snyggt gängstergäng som vi åkte PopExpressen med (inte fjortis!) fast när vi skulle åka berg- och dalbanan med dom så märkte vi att dom var typ bönder! STÖRSTA DOH RIP ÅHNEEEJ! Men i alla fall så var det askalas, och det var najs att jag köpte det där kortet (kostade mindre än två inträden) för då kan man ju gå på massa konserter och grejjs hela sommaren ;) Naajs! Vi ska fixa Berlin-resan typ nu ikväll också, och det kommer bli najsast alltså! :D Jajja, nu måste jag skriva klart min slöjdanalys...:/ Men sov gott och njut av sommaren för fan! ;) Puss

PS: Milou, om du ser det här så har jag sett din blogg och ska tydligen påminna dig att berätta för mig om mister K, så glöm nu inte det i morgon, för jag vill veta every dirty detail, baby!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Berlin-resa? :)

2008-06-02 @ 23:47:50
Postat av: Anonym

Berlin-resa? :)

2008-06-02 @ 23:47:58
Postat av: The Notebook

sv: jaoow, ja ska till berlin med min syster efter skolasvutningen :D

2008-06-03 @ 00:01:12
URL: http://marsmallowsfluff.blogg.se/
Postat av: milou

HOHOHO! du ska få höra, han snackade om MIG och ,min relation till .............. KORVEN! hur faan<!?

2008-06-03 @ 00:03:39
URL: http://milou.devote.se
Postat av: The Notebook

milou: WHAT THE FUCKING FUCK!? haha omg XD vaddå saaaajk! :P

2008-06-03 @ 00:20:38
URL: http://marsmallowsfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0