Hej å hå

Tjänare! Sorrylorry för att jag inte skrivit på typ hela helgen, men nu ska ni få höra ;) Haha, nej men i alla fall:

Lördag
Jag skulle ju som sagt leta efter en klänning (vilket jag gjorde), men jag fick gå själv för Milou var typ på Tyresö fett länge. Men det gjorde inget, det blev ju mer effektivt då liksom ^^ Hur som helst så hittade jag typ inget fint och jag kollade fan i varenda jävla affär. När allt skulle stänga om typ en kvart så blev jag fett stressad, men som tur var hittade jag värsta söta klänningen då! Ganska enkel, i siden och med en stor rosett, typiskt mig. Men jag kunde inte bestämma om jag ville ha den babyrosa eller ljusblå, så det fick bli båda :D (Den blå hade jag i dag på bröllopet och den andra ska jag ha på avslutningen) Ibland är det trevligt med beslutsångest ;) Ni får se bilder senare. I alla fall, på kvällen chillade jag omkring med bland annat Natta, Milou, Lollo, Signe och Emma plus en massa andra. Vi träffade Sara, Alice och Linn lite också, och jag träffade Tindra och Wilma från mitt dagis, naajs värre, mannen! Fanny och Sunna var där också, det var ju lite spännande... Dom bah: "Neej, ska Milou och Ingeborg komma hit!? Det finns bara en Milou och Ingeborg, en lång blond och en kort blond, eller hur? Vi skäms över att känna dom!" Omg, liksom. Men ärligt, orka sprida värsta ryktena i hela deras skola? Nej men förutom det var det askalas, vi var i Vitan och lite på Donken (ofc, hehe ;). Fast jag såg min storebrors kompis och han hälsade och det blev vääärsta köörigt läääge! Höhö :P

Vid typ ett gick jag och Signe hem till henne. Vi var fett trötta, men sen var vi bara tvugna att gå ut och köpa en Fanta. Och då fick vi värsta cp-rycket och typ gick runt hela Riddarfjärden eller vad fasen det heter XD Haha, man träffde ju på en hel del lustiga människor. (Sorry grabben, men jag hade typ inga kvar ;) Det var skitnajs, vi hade så jävla mycket att prata om för hon har ju varit borta i en vecka och kom precis tillbaka :D Men typ halv tre var vi tillbaka på Slussen och tog en liten pommes på Donken (igen XD) och sen gick vi hem till henne och typ dog. Haha, men det var en trevlig fredag :D

Idag
Släpade mig hem vid elvatiden och började piffa till mig ;) Det var trevligt på bröllopet, men lite långtråkigt (surprise?). Det bjöds på bland annat jordgubbar, champange och mörk choklad, excellent! Jag sprang omkring med pappas skills-kamera och lekte fotograf :D Åh, jag måste verkligen köpa en egen kamera! Vi kom hem typ vid fem och då gick jag och Signe och solade på Södrastation. Jag provade värsta skillade ståsolariet, det var typ dubbelt så starkt som vanliga, så jag stod bara i fem minuter. Det blev lite skillnad, men jag ska ändå gå lös med brun-utan-sol:en snart, vi ska ju trots allt bada i morgon. Lite senare gick la familia till kyrkogården och åt lite kebaaab, najs! Plus att det är fett varmt ute, känns som typ Mallorca, det är bara palmerna som saknas^^

Hmm... Japp, så är det! Nu ska jag gå och göra mig fit for fight (läs: bad) men ni får ha det super! Puss



Pics från the promenix ;)

Milou: Alltså jag ska gå och leta efter skor med Signe, du kan säkert hänga på. Men då frå du stå ut med en massa skoaffärer också, plus lite andra ärenden Signe skulle göra. Men det går väl bra? Och  just det, vaddå Zeke skrek? Jag har inte ringt hem till dig idag...:S Haha :P

Signe: Vaddoe? Man får väl mahbas om det handlar om TRANBÄRSJUICE? Eller va!? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0