Hellü

Idag träffade jag och Milou som sagt Lollo och Alice, coolaste guzzarna jaow! (som Linn sa ;) Nej men det var trevlans, vi köpte hennafärg i en skumm indisk affär som luktade konstigt. Sen gick vi hem till Alice och tatuerade oss ;D Haha, färgen såg ut som bajs! XD Hann titta in lite snabbt på Gina Tricot också, och hittade en fett söt klänning. Tyvärr kunde jag inte köpa den idag för det var nåt fel på Nordea, men jag ska nog köpa den i morgon. Kostade bara 199:- dessutom =) Hade tänkt att kolla efter avslutningsklänning i morgon också, men alla är fett upptagna och jag har ingen större lust att gå själv, så vi får se hur det blir med det.

Ikväll ska jag nog bara vara hemma och tjilla, känner mig så himlans trött, den här värmen tar kål på mig! Borde väl egentligen städa lite också, men det känns ju inte sådär jätteroligt på en fredag, eller hur?

Jajja, ni frå ha det bäst! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0