Inte långt kvar nu!

I dag var det chilligt värre i skolan, vi typ kollade på Ali G och hade betygssnack. Just det, idag blev jag (och typ resten av klassen också) medlemmar i IG-klubben, för jag failade totalt på gympaprovet. Haha, doh! Men det var typ ett cp-prov och vi har ju en mongolärare :/ Eller han är kanske inte så mongo för jag fick VG i gympa ändå :D Eeekseleent... Nu kom jag typ precis hem men ska snart iväg på utvecklingssamtal. Men så dåligt kan det ju inte gå, eller? :S Milou och Maja har Grönan Crew utan mig idag (vaddå inte ens frågade!? ;-) för jag ska fira min lillebror som fyller tonåring, grattis bruuushan! ^^

Dagens outfit (som jag inte orkar fota) är en vit och grön kjol från Adidas, ett vitt ribbat linne från Tiger, en mörkblå kofta, vita Ked's och guldsmycken :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0