Måndag

Hej igen! ;) På Flaten var det väl okej, blåste som fan så det var ju inte så varmt :/ Men jag och Maja gjorde åreeets! Haha, nej men vi badade med kläderna XD Alltså vi sprang ut och slängde oss i vattnet! Höhö, så där som man alltid drömt om att göra ;) Haaa faaav, Majjah! Anyway, efter badet skulle jag, Milou och Signe gå på stan och kolla efter avslutningskläder (till dom) men jag fick något i ögat. Eller alltså jag vet inte, men det gjorde fett ont i alla fall så jag fick gå hem och pappa sprang och köpte ögonskölj och jag sköljde och sen blev det bättre och sen bytte jag till torra kläder och sen gick vi äntligen ut :D Milou hittade en söt vit spetsklänning på Gina Tricot, och Signe köpte ett par röda ballerinaskor på Belle ;) Sen fick jag och Signe ett cpryck och typ kollade i alla runkbodar på hela Drottninggatan :D Mongo... Jajja, nu ska jag typ äta, puss!


Kommentarer
Postat av: milou

ey bajskorv, kan jag komma till dig imorn på morgonen ? :D

2008-06-09 @ 19:36:57
URL: http://milou.devote.se
Postat av: Långbens okända tvilling;)

inget om min fina utskällning?



det är så härligt att bli kallad att man ser ut som en slampa av sin mamma! jippie

2008-06-09 @ 19:52:03
Postat av: m,

hahahaha, jaaa! bada med kläderna klapp klappi klapp klapp :B ekselent ^^

2008-06-10 @ 09:34:15
URL: http://majjahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0