On the other side

Yesss! Har hittat lite internet, hos typ min kompis pappas kompis :D Anyway, nu sitter jag i en husvagn (!) med Rebecca, tufft! Hon läser föresten tydligen också min blogg, jag har minsann läsare all over Schweeden, suck on that!Midsommarafton sög, eller den var väl okej, men att vara på landet med familjen är ju inte direkt det allra roligaste om man säger så... :/ Men det var lite kul, för vi spelade Monopol OCH JAG VANN! Hejjahurrajippiegrattisfolketsjubeljadajadajada... Jag ska stanna här på landet till typ tisdag eller onsdag, så nu vet ni det alla stalkers! <3

Gotta go! Puss Ingeborg


Kommentarer
Postat av: milou

fitta på dig du skulle ju stanna tills MÅN!!!

2008-06-21 @ 22:48:54
URL: http://milou.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0