JAAHAAAA...

HEEJ :D

Dagen började med att Signe kom hit och vi åt frukost och fixade oss. Sen joinade Milou också, trevlans ;) Själva avslutningen var fin, känns sjukt att det är vi som slutar nästa år. Usch! Sen var det fett kööörigt lääge, för alla trodde typ att jag satt och grät, som värsta mjukisen! Men alltså jag fick ju lite ont i ögat i går och idag typ var det lite irriterat eller nå't så det rann små tårar hela tiden. Sajk! Sen fick vi ju våra betyg också, jag hade höjt mig till MVG i Svenska och Hemkunskap, yeey! Haha, jag blev lite glad där, för jag visste inte vad jag skulle få. Sen har jag resten VG förutom G i Samhällskunskap och ett till MVG i Spanska, så jag är rätt nöjd ;)

Hur som helst, efter avslutningen gick jag, Jennifer, Maja och Milou till Tully's där vi satt i flera timmar och tjillade. Filippa kom också och sen gick vi och hälsade på Love som jobbar i Brunogallerian, haha! Vi gled vidare hem till Jempa och sen blev det Donken (<3) men då lämnade Maja oss :( Hehe, men i stället kom Signe och Maija (Signes vän från Kiruna), trevlish =) Jag fick en McChicken utan bröd så jag klagade på den. Då kom världens fulaste (förlåt!) tjej som jobbade i kassan och bah: "Fiinnssh deet inteee vääxchseel i andraaa kaschan!?" HAHAHAHAH! Alltså ni fattar inte men jag och Milou typ dog av garv XD Just det, sen träffade vi Verra också för coolingen jobbade där. (Det är hardcore! ;) Efter MaciDåånadls leavade Jempa oss, vi vinkade av henne fint från Slussen och typ alla glodde på oss och typ pekade och skrattade... JA MEN KOM DÅ! säger jag bara.

Vi andra gick till Kungsan och tänkte titta lite på the big game. Fast Signe och Maija gick hem så jag och Milou gled omkring ett tag med våra nyfunna vänner Nicolaus och Douglas, haha! Men sen blev dom askonstiga och typ värsta stalkers (ey!) så vi langade fetaste dissen (nat!). Just det, det hände lite kuligt med Blobhead idag, (no mahbs anymore!) men det orkar jag inte förklara eller berätta om :P

Och nu är jag alltså hemma. :/ Ganska (fett!) sugig avslutningsdag/kväll, men så kan det gå.Var inte direkt på topp heller på grund av mitt öga... Men när till och med brorsan säger att han är besviken, ja, då är det fan i mig inte bra! :/ XD

Japp, det var väl det! Nu ska jag sova men först ska jag bara säga en sak till:

YEES! ÄNTLIGEN! JAJAJAJJAJAJAJAJ! SOMMMARLOOOOV! JAG ÄR FRIII!! NO LÄXOR ANYMORE! REALEEEEASE MEEEE! JIIIIIHHHAAAAA! *DANSAR SEGERDANS* DET ÄR ÖVER! FINALLY!!!! WOHOOOO! JIPPE!!! *ÄR FETT GLAD* LIVET LEKER, MANNEN! PARTY ALL THE TIME!! FEKKE TJUGOFYRASJU!!!!! JABBADABBADOOOHH! FUCK PLUGGET!!!! YEEEEEY! hehe...

Kommentarer
Postat av: milou

HAHAHAHAHAHAHAHHA ASSÅ JAG GARVAR HÖGT! TJEJEN PÅ DONKEN FINSH DET I ANDHJA KASSASHN? :b OMGOMGOMGOMG XXD KOMMER SAAAKNA DIIIG

2008-06-11 @ 13:24:36
URL: http://milou.devote.se
Postat av: The Notebook

HAHAH XD jag vet, så jävla kul och du bah: hehe,och sen kom mamma in och bah: hej! asg XD XD

2008-06-11 @ 19:18:57
URL: http://marsmallowsfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0