tredje i sjätte tvåtusenåtta

Aloha, snyggingar!
Idag var det chillipilli i skolan, vi lagade trerätters på hemkunskapen och jag var i Alonsos grupp på mentormötet (för David var sjuk :D) men det var inte så kul som det brukar :/ ;) På rasten gick jag, Milou, Maja och Jennifer på jakt, men vi fick inte tag  på någon skatt :( Efter skolan gick vi till kyrkan för att titta på Maria Elementars avslutning, våra vänner går ju där. Men den skulle tydligen vara typ två timmar lång, så vi hälsade bara lite snabbt och gled sedan smidigt iväg. Haha :P På kvällen skulle alla i klassen, plus allas föräldrar, gå på någon cp-picninc i Sandbacks (som att alla skulle få plats där liksom) men typ ingen gick så vi skippade det. Eller jag var ju "på cheerleadingen" fast cheerleadingen trodde ju att jag var "på picninc". Muhahah, ekselänt! Istället gick tuffingarna (=jag, Milou, Maja) på Grönan, igen (a). Haha, men vaddeo, vi var ju tvungna att hälsa på våra vänner :D (Påminn mig om att det måste bli fejsbook add!) Fast i dag jobbade Rasmus på Elefanterna och dom som var på Lyktan garvade åt kärleksbrevet som låg där inne i hytten. Vi bah: DOOH! Höhö XD Sen hittade Milou en schteekare som hon ville bli beste ragg med, och vi fick springa omkring och leta efter honom. Tillslut hittade vi han och hans kompis i Extreme-kön, och Milly langade bästaste stöten och frågade om typ åkbandens färg XD Men det var fett med katching, för sen chillade vi omkring med dom en stund. Tyvärr visade det sig att dom var bondar (snopet, värre) men ingen av dom var heller så där überhet ^^
Haha, Milou, jag vet att du inte håller med mig, men jag tycker faktiskt inte att Martin var såå jäddra snygg :P Men det är klart man hänkar till Ockelbo, om inte annat för att mobba naturflickorna XD
Enyway, lite annat skojj vi gjorde var: att äta donuts (ofc!), vråla "ROCK AND ROLL" i Vilda Musen, flasha lite halvt i Kvasten (alla pekade på bilden och dom som jobbade där blev typ fett skärrade och bah: "eyy bilden måste bort", jag och Milou bara låg på marken och skrattade! Det bästa var att vi gjorde samma sak i går fast i Jetline XD), när Maja fick åka med ett mongo, när vi såg den mänskliga kanonkulan (vi bah: WOOAAAAH!), posa på varenda foto (vaddå självklart!?) och att bara vara allmänt gliiidare! HAHA, men just det, nu kom jag ihåg det bästa, alltså det var typ ååårets! Det finns ju ett ställe (på Grönan) där man kan göra egna Nallar, man typ tar ett skal och fyller med ludd från en maskin. Den maskinen var väldigt spännande att leka med, men vi visste ju inte att den var på, så jag blev så jäääävla chockad när det började spruta ut teddyludd på oss! HAHHAHH! Det var såå pinsamt men fetingkul XD Sen på hemvägen blev vi typ busted också, ejj fyy faaan, det vara bara pinsamt och total skärrning bröt ut :S :P Guud, nu kan jag typ inte skriva ordentligt, somnar på tangentbordet, så jag borde nog sova nu... Harebrahej!

Kommentarer
Postat av: milou

du snacka gojja....

matrin <3333

2008-06-04 @ 07:50:21
URL: http://milou.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0