Första inlägget

Jaha, då skulle även jag börja blogga. Jag har haft flera bloggar men aldrig varit särskilt seriös (= ett inlägg och sedan är den bortglömd) men nu ska jag faktiskt försöka skriva ofta. Dock måste jag säga att det känns lite fånigt att sitta här och skriva när antagligen ingen läser, lite som att prata med sig själv... Haha!

Hursomhelst, gårdagen var bäst, det var nämligen äntligen dags för DM i cheerleading! Mitt lag tog silver och gick alltså vidare till SM! Det där gjorde vi bra tjejer <3

Nu ska jag gå och duscha och senare ska jag och Milou till "Kyrkans Ungdomstimme". Haha, det låter ju så otroligt töntigt, men det är faktiskt trevligt där. Ikväll ska vi sjunga karaoke, tror jag. Och nej, jag är inte religös eller så, jag går dit för att det är mysigt.

Kram!

162669-3
Åh vad jag längtar till våren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0