Fortfarande sjuk

Hola!
Är hemma från skolan idag igen, hostar som fan. Det är ju väldigt trevligt att vara "ledig" men samtidigt kommer jag hamna lite efter i en del ämnen så där rök väl det påsklovet... Appropå påsklov så fyller jag år den 22 mars, vilket i år råkar vara påskafton. Usch, det är ju min dag ;-) Jag vägrade fira min födelsedag på fel dag så vi ska fira påsk dagen efter istället. Heexälänt!

Imorgon ska jag och Signe på någon outlet på Gärdet. Har varit där någon gång förut och kollat på skor och nu skulle det tydligen finnas massor av underkläder från bland annat Calvin Klein och Triumph. Vi får väl se om det blir några fynd.
Sedan ska vi och Felicia hem till Signe och ha lite "tjejmiddag" typ. Dem sa någonting om ostbricka, vindruvor och tända ljus, så det blir nog mysigt. Och sen får vi väl se vad som händer :) Hoppas jag blir frisk bara, har ingen lust att ligga i soffan och titta på Äntligen Hemma och Oprah hela fredagen...

Det slog mig att jag heter Barbie här på blogg.se och att det är ganska töntigt... Men det var ju ledigt och nu kan jag ju inte bara lämna ifrån mig det, Barbie är liksom så typiskt mig. Natalie har till och med sagt att jag är som Barbie-dockan som hon aldrig fick (aaw, tack ), så jag får väl ha offernamnet nummer 1 ändå ;-) (Och jag använder ju fatiskt fortfarande mina gamla Barbie-lakan...*skäms lite*)

Nu ska jag äta lunch, ciao!

image13

Dagens tips:
Outletbutiken på Öregrundsgatan 3, Gärdet. Öppet Torsdag 13/3 10-19 och Fredag 14/3 10-18.
Underkläder, skor, träningskläder mm. från bla. Saint Tropez, Calivn Klein och Fornarina.
Ses där ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0