God Morgon

God morgon allihopa, eller ja, god eftermiddag kanske ;) Vaknade för typ en timme sedan och har just ätit frukost. Drack Brämhults hallonjuice, MUMS! Mamma är ledig och spelar gamla Backstreet Boys-låtar på högsta volym i vardagsrummet :P
Huvudvärken är borta (tack Ipren!) så idag måste jag verkligen plugga, fy! Vad ska ni göra idag?
Just det Signe, om du läser det här så kan jag hälsa att du har glömt ditt påskägg här ^^)

Haha, tjusigt! Och Zac är med på ett hörn ;-)

Chekkade in www.forever21.com och upptäckte till min förskräckelse att den snygga Sailor Moon t-shirten är slut! Jag hade faktiskt tänkt att göra en liten beställning...:( Någon som vet vara man kan få tag i liknande?

image19

Puss så länge!

Åhh, jag blir galen! Varför kan jag inte göra texten varken kursiv eller fet!? Hjälp, någon!?
Uppdatering:
Yeey, nu funkar det! Bytte bara från Safari till Firefox =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0