Huvudvärk

Hej hopp!
Har inte bloggat på över en vecka nu :/ Haha, det är som vanligt; först är jag jätteseriös men sedan glöms det bort helt och hållet... Hur som helst tänkte jag börja nu igen =)
Påsklovet har hittills varit jättebra, jag har träffat kompisar och så. Och jag har ju fyllt år också! Wohoo, grattis till mig! ;-)
Idag sov jag till ett och resten av dagen skulle jag plugga (blä!) men jag fick migrän och har istället legat i sängen och mått dåligt :( Mår lite bättre nu men jag orkar verkligen inte plugga just nu. Och jag har ju faktiskt ont i huvudet... Usch, jag kommer få plugga hela helgen och hela nästa vecka. Jag ska aldrig mer skjuta upp grejer! (Yeah, right.)

Appropå ingenting så såg jag en väldigt fräsig t-shirt på Zara igår, den var vit med ett tryck som föreställde fyra överstrykningspennor. Lite konstig men ändå ganska snygg och enkel, lite min stil sådär. Den kostade typ 129:- och ska införskaffas så fort jag får pengar. Min käre vän Signe har en liknande ljusblå (också från Zara) men istället för överstrykningspennor så är det kritor, nice!

Nu ska jag ta ett långt bad, KRAM<3

image16
Ingeborg och Signe = Hetaste fiskarna i sta'n!

Kommentarer
Postat av: hannahjalmarsson

grattis i efterskott! snygg bild ;)

2008-03-27 @ 22:14:31
URL: http://hannahjalmarsson.blogg.se/
Postat av: Svar till Hannah:

Tack =) Haha, jag vet ;)

2008-03-27 @ 22:43:33
Postat av: E och J

God morgon, sovit gott? :)

2008-03-28 @ 09:39:38
URL: http://BEAUTIFULBEATIFIC.blogg.se
Postat av: E&J

Svar: J är sjuk, men annars är det bra.
Japp, håller med ;>

2008-03-28 @ 13:37:23
URL: http://beautifulbeatific.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0