I <3 Chuck Bass

Hej igen!
Nu har jag faktiskt varit duktig och skrivit en stund så en liten paus har jag förtjänat. INTE! Hursomhelst måste jag bara berätta om min senaste kändis-crush, ED WESTWICK! Jag dööör!!! Först var jag besviken för jag tyckte inte att han var tillräckligt snygg för att spela Chuck (har läste böckerna och hade värsta förväntningarna på serien) men sedan var jag ju bara tvungen att gilla honom. Och efter senaste GG-avsnittet så bara äääälskar jag honom! Haha, jag=nörd! (Som om det skulle vara en nyhet...) Men jag måste erkänna att Björn Gustafsson är strået vassare alltså. När han kom in där med pilotglajjerna, ouff!
Okej, nu har jag gjort bort mig lite lagom på internet, dags att plugga igen...
Pusshej!
image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0