Jag blir galen!

Fy fan! Här sitter jag och känner mig lite "pro" när jag försöker ändra i stil- och kodmallarna. Men tydligen är jag största n00ben eftersom min kalender nu är borta! Gaahh! Bara för att jag ville ha en liten fin grej som räknade ner dagarna till sommarlovet... Tack för den liksom!

Men iallafall, det var myys på KU. Vi sjöng karaoke, eller alla skillade körbarn sjöng och vi andra tittade avudssjukt på... Haha! Okej, kanske inte riktigt sant. Men sedan var det andakt och då klämde jag minnsan i från tårna! Eller inte. Lite sjöng jag ändå, det är faktiskt fett najs.

Usch, jag borde verkligen gå och lägga mig nu, trött är jag också, men jag irriterar mig på att kalendern bara försvann, så jävla typiskt! Haha, jag måste verkligen vara trött eftersom jag blir upprörd över en så'n sak...Dessutom har jag bränt av typ alla nörd-ord som finns, på bara några meningar. Ajja bajja!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0