Jag borde egentligen plugga...

Halloj!
Kom hem från skolan för typ en timme sedan, har ätit lite "mellis" och så. Loggade in på bloggen och blev uppriktigt glad när kalendern var tillbaka! Haha, vilken tönt man är! Det var tydligen "hjälp-tanten" som lagt in den igen. TACK!

Dagen började riktigt dåligt, jag hade tänkt att vara lite duktig och cykla en halvtimme innan skolan. Men den jävla motionscykeln är typ helt sepe, sadeln lutar framåt så all tyngd hamnar på knäna. Jag har inga problem med dem, men efter några minuter på den cykeln gjorde det faktiskt lite ont. Jaha, hur blir det nu med "Beach 08"!? Jag hade ju värsta smarta planen, eftersom cykeln står i vardagsrummet så skulle jag titta på TV, phätt såft början på dagen liksom. Jaja, nu slipper jag gå upp tidigare i alla fall...

Dagens outfit:
Mörka jeans, rosa t-shirt, grå kofta, halsband i silver med en liten krona och pärlörhängen.
Den rosa t-shirten är den där du har sett på typ alla 13-åriga flickor, den från Gina Tricot med trycket "I <3 PINK". Egentligen är den väl inte riktigt min klädstil, men den var så "jag" liksom, man var ju bara tvungen och införskaffa en... ;-)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0