Another day in paradise

NOT!

Idag var det torsdag, det innebär en extremt seg och långtråkig skoldag med alla tråkiga ämnen (NO, Resurs, Sv, Ma, SO). Det enda som inte var fullt så trist var att en gubbe kom och berättade lite om gymnasievalet och sån't. Vi fick se en mongo-film från 90-talet och alla såg väldigt lustiga ut ;) Det är skitjobbigt, för jag är fett förkyld och känner ingen smak eller lukt, ingen alls! :( Och eftersom jag dessutom har lock för öronen så känns det som att jag är i en liten bubbla, som en så där rymdhjälm.


Så här känner jag mig :/ Fast det är ju i och för sig Daft Punk, så det gör inget!

I alla fall, efter skolan chillade jag lite med Sara och Natalie, och sen bar det av till konfan. Shit, på Söndag är det dags, då ska jag konfirmera mig! :S Känns lite nervöst faktiskt... ;) Haha, men vi får ju ha fina kåpor, så det är ju ett plus... Nä, jag skojja! ;)

Imorgon ska vi fira Milou, det blir typ pizza och cider på en filt i Tanto. Asmys! Men innan det ska jag försöka hitta en klänning till Söndag, panik! Jaja, men jag hittar nog nånting fint till slut ;)

Nu ska jag duscha, Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0