Den sextonde i femte tvåtusenåtta

Tjuue bruushan!
Idag skulle vi som sagt samla in pengar till barnen i Bolivia. Jag, Maja och Milou gick omkring på Stureplan och skramlade. Så om ni såg två heta blondiner och en sexig brunett som gick omkring och rasslade med bössor, så var det nog vi, höhö! ;D Jag fick en 500-lapp av en rik gubbe med väldigt fina tänder, det var ytterst generöst. Men det hände en så sjuk grej! Alltså vi har typ fått värsta jobbet! Vi fick visitkort av en kille som tyckte att vi var så bra på att marknadsföra oss själva eller nå't, så han ville att vi skulle göra reklam för hans företag. Vi ska typ informera om när han ska hålla seminarer om karriärsutbildning, vara med och utveckla värsta fodral och sån't till laptops och typ en massa annat inom produktutveckling och grejer. Vi ska typ göra reklam på bloggen och så. Och vi skulle få fett betalt typ! Totally sajk! Vi ska liksom höras via mejl och inom några veckor skulle han tydligen synas mycket i media på gund av någon produkt som vi då ska vara med och marknadsföra. Alltså det är så sjukt! Vi blev så jävla glada, jag menar jag vill verkligen ha ett jobb (I need money ;) och just ett sån't här jobb är ju skitbra inför "framtiden" liksom! (Haha, tönt!) Plus, att tjäna pengar på att blogga är väl typ drömmen!? Hehe, det är ju sant ju ;) Men, vi får inte hoppas för mycket såklart, dock tror jag faktiskt att det kommer bli nå't av det hära ;)

Hur som helst, vi åt lunch i typ flera timmar på Espresso House, jag tog en räksmörgås och en caffé latte, smaskeens :D Sen skramlade vi lite till. Haha, en gubbe sa typ att jag var så vacker och bah: visst är hon? till Milou och Maja. Helt mongo!  Men han skänkte inga pengar... Tack, visst, vi blir inte ledsna! Och en annan kille förstod inte vad jag sa, men frågade istället om mitt nummer. Bah: Eh... Nej Tack! Alltså jag fattar inte, det är alltid en massa gubbar på typ 30 bast som stöter på mig. Hallå, jag är 15 liksom! Okej, jag ser väl äldre ut, men jag ser väl fan inte ut som 30!? Eller? :S

När vi skrapat ihop tillräckligt med cash flow åkte vi tillbaka till Söder och hängde lite med folket som var gatumusikanter/bullförsäljare, najs! Sen träffade jag och Milou Linda och Anjos en stund. Vi typ gick till Ringen och Donken :D Efter det chillade jag, Milou och Signe här hos mig och sen gick Milly hem. jag och Signorf har precis ätit pizza och nu ska vi typ ut. Ni får ha det bääst, puss och knull!

Dagens outfit:
(Pallar inte fota)
Vitt linne/klänning, det jag köpte i går på Gina Tricot
Grå kofta från typ Lindex (ja, hör och häpna!)
Gråa strumpbyxor
Marinblå Busnel-kappa
Vita tygskor från Ked's
Bismarcklänken, halsbandet med guldhjärtat och pärlörhängen
Vit/guldig väska

Haha, ni får väl försöka föreställa er hur det såg ut, eller ni kanske inte bryr er föresten... ? ;)

First Impression -  From vision to reality
Företaget vi ska jobba för :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Tack :D
Har du? :D Men den är grymt snygg, speciellt till sommaren också :P

2008-05-17 @ 00:36:13
URL: http://linnzo.blogg.se
Postat av: Linn

Ja precis :D Gillar att den är lite sjömansinspirerad också :P

2008-05-17 @ 01:57:20
URL: http://linnzo.blogg.se
Postat av: Alexandra

lät som en snygg outfit :)

2008-05-17 @ 10:28:31
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se
Postat av: Linn

Ja jag med! :D Sen marinblåa kläder är skitsnyggt ;)

2008-05-17 @ 10:38:39
URL: http://linnzo.blogg.se
Postat av: Linn

:D Så vad händer idag? :)

2008-05-17 @ 10:43:39
URL: http://linnzo.blogg.se
Postat av: Linn

Okej :D Jag har inga direkta planer ska nog ta det lugnt på dan sen får jag se :P

2008-05-17 @ 10:56:36
URL: http://linnzo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0