Förlåt

för att jag inte bloggat på länge! Har massor skojj att berätta, men jag kan ju börja med gårdagen ;)
Efter skolan kom Gurra och Linda till skolgården för Gurra skulle hämta sin tröja som jag lånat i typ flera månader... ;) Vi tjillade en stund och sen gick jag, Signe och Linda och åt glass på Burger King. Vi kollade också lite på kläder i Skrapan. Sen skulle Linda till landet men jag och Signe fortsatte lalla omkring med Jennifer. Efter det träffade jag Angelina en stund, hon var lite upprörd och behövde prata av sig ^^ Och sen firade vi Milou och sov över hos Sara. Det var min fredag =)

Idag började dagen med att jag gjorde som blondiner gör på morgonen "tar på sig kläderna och går hem". Haha, nej men jag gick hem i alla fall och satt en stund på balkongen med pappa och storbror Dante :) Sen gick jag och pappa ut och letade efter en fin konfirmations-klänning. Vi kollade i typ asmånga affärer men, hör och häpna, den finaste fanns på KappAhl! :O Haha, till och med mamma hånar den affären, men hon tyckte att klänningen var väldigt fin, och det är den ;) (Bild kommer nog i morgon) Jag köpte också tre par vita spets-trosor på Gina Tricot och ett par nya vita Ked's. Haha, borde nästan lägga upp en bild på mina gamla Ked's, de är verkligen slitna med hälsan... ;) Ja, det blev lite vit shopping helt enkelt^^

Nu är jag hemma och ska snart röja upp lite i mitt rum, i morgon blir det ju som sagt lite konfirmations-firande med släktingar och snittar, typ ;) Ni får ha det så bra, Ciao!

image130image130image130image130
Haha, var bara tvungen att lägga upp en bild på min fina Snapple som jag köpte idag. "Pretty in Pink Lemonade" hette den visst också ;)

Kommentarer
Postat av: sara

AAAH LAST NIGHT BEFORE MARRIGE, hah
faaan vad mysigt det var igår!!

2008-05-10 @ 19:54:04
URL: http://tidningbud.blogg.se
Postat av: sara

AAAH LAST NIGHT BEFORE MARRIGE, hah
faaan vad mysigt det var igår!!

2008-05-10 @ 19:54:12
URL: http://tidningbud.blogg.se
Postat av: millanpillan

haha snapple is tha shit

2008-05-11 @ 15:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0