Go Rasmus

Tjänare!
Pfft... Idag blev fett B, kom precis hem och nu ska jag och S typ sova :/
Efter skolan gick jag och S till Gamla Stan och käkade lite glass. Sen gittade vi tillbaka till Söder där vi träffade S,K,N,S och E som satt på Hot Dogsen i Björnsan, trevlans! Men jag och S var bara där en stund för vi skulle på bio och se "What happens in Vegas", den var faktiskt rätt så najs :P Efter bion blev det (the one and only) Donken :D Sen träffade vi J, K, C och några till och luffade lite i Hornstull. Skulle egentligen dragit till en fest på Islandstorget, men alla hade typ blivit utslängda av killens pappa eller nå't, så det blev inget... :/ Men i alla fall, sen åkte vi till Skanstull istället och träffade A, L, M och L =) Vi chillade lite men sen gick typ alla hem, hade ändå inget bättre för oss plus att hela fredagen hade blivit fett mongad, så man var inte så sugen på partaj liksom ;)

Imorgon blir det cheerleading hela dagen, vi ska stå på Zinken och hejja på SMM =D Jaja, nu ska vi slagga, har typ inte sovit något på hela veckan så jag är tröött! Pussar!

Kommentarer
Postat av: milou

jag såg happens in vegas för nån dag sen men de e mycket smartare att ladda ner borgsen xD

2008-05-24 @ 17:09:13
URL: http://milou.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0