God afton kära läsare

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-2/162669/images/2008/sunset6_1209075644_2660759.jpg
Är det inte sommar snart!?

Eh, detta är då mitt 7:e inlägg idag, inget liv *frågetecken*? Nej men ärligt, det blir ju så när man är sjuk, jag har liksom inget bättre för mig. :P Hur som helst, tydligen skulle det kosta en massa tull och moms och grejor för att få sin beställning från USA. Typ 75% av priset skulle det bli, och då är det inte riktigt värt det. Men, jag kirrade biffen! (Som Natta säger ;) Vi ska beställa kläderna hem till mina släktingar där, och sen får de skicka hit det! Smart va!?
Jaja, nu ska jag sluta berätta en massa ointressanta saker, eller nej föresten. Det är ju ändå typ ingen som läser, så jag kan ju tönta mig bäst jag vill liksom! Muhahah! Skojja...

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0