Goodnight Sweetheart

Jaow, då var det dags att sova. Precis som jag sa så är madrassen inte borta från golvet, det är faktiskt sjukt stökigt i mitt rum just nu. Ni skulle se min garderob/hög på golvet ;) Nästan så man borde ta kort på skiten. Haha :P I alla fall, har typ inte pluggat någonting alls idag, trodde ju jag skulle göra det ikväll men sen var jag kvar lite längre hos Signe och tittade på kläder till skolavslutningen. Usch, vet inte vad jag ska göra, det kommer gå såå dåligt på provet i morgon alltså! Men whatahaki, snart är det sommarlov och det är lika med ingen skola! Wah wah weeh wah! Som Borat så fint uttrycker det ;) Nu ska jag sova, puss! <3


Jason Mraz - Plane


Kommentarer
Postat av: Lexie

bra låt :)

2008-05-19 @ 08:50:31
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: Lexie

ja, solen är underbar :D

2008-05-19 @ 09:02:53
URL: http://musicofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0