Hemma från skolan

Tja tja! Idag stannade jag hemma från skolan, är typ fett förkyld... Men tro inte att jag kan sitta vid datorn hela dagen för det, har typ skitmycket läxor men framförallt måste jag göra klart mitt svenskaarbete. Haha, alla andra har redan fått tillbaka sina med betyg och allt, men jag har inte lämmnat in än... DOH! Men lärarna får inte bedömma ett arbete annorlunda för att det inte kom in i tid, så egentligen är det inte så farligt plus att det är ganska många som inte lämnat in. :P Så det är väl vad jag ska göra idag. Och så ska jag nog städa mitt rum. Alltså häromdagen så fuskstädade jag bara, äkta "sopar in smutsen under mattan" liksom. Höhö! Jaow, så kan det gå...
Puss!

image175
Titta vad långt mitt hår har blivit! :D

Kommentarer
Postat av: fylleskatan med stukad fot :B

eeyy! va hemma från skolan...du verkade ju jätte sjuk, jag är sjuk på riktigt, din lilla fuskis..

puss på dig din fingerborg

2008-05-12 @ 11:21:09
Postat av: Ingeborg@The Notebook

men din mongo ja e fan assjuk!
puss pårej din oskillade struts *hjärta*

2008-05-12 @ 11:39:07
URL: http://marsmallowsfluff.blogg.se
Postat av: skillad struts med trasig fot

naath! typ as frisk medans jag sitter här med nackspärr, stukad fot och förkylning..

i morrn är det fajt!;) (K)

2008-05-12 @ 12:41:41
Postat av: Ingeborg@The Notebook

fajt? :D

2008-05-12 @ 13:01:04
URL: http://marsmallowsfluff.blogg.se
Postat av: skillad struts med trasig fot

jojomensan..du och jag på skolgården efter skolan..eller ska vi ta det på fredag kväll i stället?^^

2008-05-12 @ 14:36:18
Postat av: anders

du borde tvätta och kamma ditt hår ordentligt! jag tycker det ser en aningeens trassligt ut, tort och skadat? andvänd fruktis repair, är en rekomendation.

2008-05-12 @ 14:44:37
Postat av: Ingeborg@The Notebook

sv till skillad struts: haha okej en mot en på knorras skolgård kl 15.30. vem filmar?

2008-05-12 @ 15:32:19
URL: http://marsmallowsfluff.blogg.se
Postat av: Ingeborg@The Notebook

sv till anders: eyy milou ja vet att de e du ja chekkade ip nr :B

2008-05-12 @ 15:33:12
URL: http://marsmallowsfluff.blogg.se
Postat av: strutsen

du fixar någon som filmar, du kan ju ta han som filmade dina siraps-scener... han var ju mycket duktigt...

jag är redo för fajt!

vad är det för jon som klagar på ditt offer polska horhår? ;)ska jag ta honom? haha (k)

älskar dig också

puss

2008-05-12 @ 16:48:58
Postat av: strutsen igen..

försökte vara lite fyndig och klaga på någon, men hade totallt missuppfattat... DOOH!

jaja, så kan det gå, jag är glad ändå

puss

2008-05-12 @ 17:19:07
Postat av: Ingeborg@The Notebook

...

2008-05-12 @ 18:58:54
URL: http://marsmallowsfluff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0