Hemma hos födelsedagsbarnet

Ja må hon leva, ja må hon leva...
Nu sitter jag hemma hos Signe och skriver på hennes nya überschtekiga dator! Den har värsta skärmen man kan vrida på och allt! Höhö... Det är trevlans här, fick träffa den omtalade Ella också, skoj! =D Signe står och provar sina födelsedagspresenter och tror att hon är modell, men jag mobbar henne inte för det är ju faktiskt hennes dag i dag =)

Höhö, någon smsar mig men vill inte säga vem det är :P Försökte kolla nummret på Eniro men det fanns inte med...
Någon som känner sig skyldig? Update: Det var Maja och Milou som spelade mig ett spratt genom att ge nummret till en viss H-17@pea... Haha x)

Nu ska jag äta lite Sura Bilar med Signe och sen ska jag gå hem och typ plugga lite, vi har tydligen SO-prov imorgon och jag hade inte riktigt fattat det så jag har inte pluggat något alls... Dåh! Funderar på att vara hemma, det blir så pinsamt annars, alltså att lämna in helt blankt på SO:n... ;)
Puss!

Kommentarer
Postat av: MILOU ASG!

HAHAHAHAHHAHAH jag tror det är blatten jag och maja chattade med, han bah langa nummer xd vi bah ring mig nu! hahahahahha, förlåt borgs (AA)

2008-05-18 @ 21:55:10
Postat av: maja asg!

hahahahhaha, assså de är ju guzzen soom trackar mejj på playa, dååh! ahha, flååt pinze (AA) (H)

2008-05-18 @ 22:04:37
URL: http://majjahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0