Hemma

image111


Tja tja! Då var man hemma igen, kom igår typ halv två på natten. Det var asnajs i Borås! Vi bodde i små stugor på en camping. Jag bodde med Cillan, Sandra och Jennifer =) Vi hade tur och fick en stuga med dusch och toalett men de andra hade inte ens rinnande vatten, haha! :P På torsdagen chillade vi mest och på fredagen åkte vi till Knalleland. Det var typ största shoppingområdet där, men det var skitlitet, mindre än Sickla xD På lördagen satt vi hela dagen hejade vi på seniorerna som tävlade och GRATTIS TJEJER! "We are proud of you, say we are proud of you!" Haha ;) Sen på söndagen var det dags för oss juniorer att tävla och det var helt sjukt för jag var typ inte nervös alls, brukar typ dööö av fjärilar i mage annars, höhö! :P Men det gick ganska bra, med tanke på att vi bara har tränat i typ ett och ett halvt år så är jag nöjd. Och, hallå! vi tävlade i SM liksom, hur ballt är inte det!? ;) Haha!

Nu ska jag snart stiga upp och äta frukost och sen ska jag tvätta ur hårsprayen ur håret. Vi får inte ha några hårspännen när vi tävlar så man får liksom klistar fast håret med spray och gelé, härligt! Det ligger fortfarande kvar som en hjälm på huvudet, även fast jag sovit!
Idag (eller i eftermiddag snarare) kan jag se fram emot en massa uppackande, städande samt pluggande...Jippi -_-
Vill egentligen bara ligga i sängen och kolla på film, känner mig helt slut efter den här helgen och är dessutom fett hes. Två dagars konstant skrikande och inte så mycket sömn sätter sina spår...Haha! Men somsagt blir det nog inte så mycket chillande, har sjuukt mycket att göra. Framförallt skolan men också en massa med konfirmationen som är nu på söndag. Gaah, jag blir galen, kan inte någon stoppa tiden!?

Jaja, jag ska väl pallra mig upp nu, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0