I hope you had the time of your life

Signe har precis gått hem och nu ska jag göra en smoothie samt plugga lite :/ Men jag tänkte sitta kvar här på balkongen och hoppas att jag blir lite brun i alla fall =) Dock ser det oerhört grått ut på himelen... Höhö, som ni såg så bjöd jag på en liten videoblogg i förra inlägget ;D Tja, vad ska man säga, ni kanske inte fattar vår humor men vi tyckte det var väldans skojj! Men hur som helst så hoppas jag ni förstår att den inte är alltför seriös... ;)

Puss på rumpan!


Kommentarer
Postat av: Bianca

sv: haha ja vet, men den e så läskig!!



Haha, skön videoblogg :P. Först trodde jag oxå du va seriöst, men det blev ju kul på slutet (ey stureplan! xD).

2008-05-26 @ 18:12:42
URL: http://ohscarlett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0