Kväll

image115image115image115image115

Hola sexy! Har precis gjort någon form av nyttiga chokladbollar med typ dadlar och nötter. Låter asäckligt, jag vet, men det smakade faktiskt ganska gott (!) och framförallt är dom ju inte onyttiga ;) Haha, nej men det var lite spännande. :D
Imorgon är det skola igen, usch! (Var ju ledig idag, för er som inte visste det.) Men det är lite kul i alla fall, för pappa fyller år =) Fast vi ska typ inte fira honom förens på onsdag, för i morgon ska jag och mamma på någon gammal släkting/tants "kalas". Tråkigt, men Camilla kanske skulle komma och då blir det ju skojj ändå ^^
Just det, är det någon som vet när Gossip Girl börjar igen? Överallt står det att det börjar i Maj men det är fan det nu! Gosh, jag älskar verkligen den serien, och böckerna med för den delen ;) Haha, det är verkligen så typiskt mej :P
Hur som haver, nu ska jag äntligen sova, Natti Natti!


Ja du, det här med "ego-bilder" är ett spännande fenomen ;)


Kommentarer
Postat av: jennifehh

nej va skrev du till henne ? :O :P

2008-05-06 @ 07:48:26
URL: http://jennifeww.blogg.se
Postat av: Felicia

Hej, såg att du också gick på cheerleading..! Jag går i MAC, Cardinals och var i Borås i helgen.. Tävlade du också?

2008-05-06 @ 20:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0