Let's go blue

Ledsen för dålig uppdatering idag, men jag fick lite brottom till Zinken ;) Jag skulle ju som sagt dit med laget och hejja på Stockholm Mean Machines (amerikansk fotboll). Vi var där från typ ett till sex, jobbigt! Men ganska kul, vi fick en liten fan club också. Haha, nej men det var ett litet gäng killar som skrek "Go Twisters" :D Naaw... Dessutom tror jag att en viss T var med i gänget... Men jag är inte säker, det var ju ett ganska bra tag sen, om man säger så... XD Hur som helst, efter det gick jag hem. Hade tänkt att träffa några kompisar typ, men jag pallade verkligen inte. Det är riktigt jobbigt att stå och heja i fem timmar, (jag lovar, du skulle inte orka! ;) och sen sov jag ju inte så mycket i natt heller, så jag är typ helt slut. Det blir helt enkelt schlager med pappa ikväll, men det är ju också trevlans. Vi har ätit sushi och jag tittade precis lite i ett fotoalbum från när pappa var 15. Haha, han var lätt coolaste katten i Nacka! :D Och han gick tydligen på Södra Latin, det hade jag inte haft en aning om... Vaddå betygspress liksom!? :S Jajja, nu ska jag kolla på ESC. Puuuss!


Kommentarer
Postat av: milou

ey vaddå ingeborg langar posen?

2008-05-25 @ 00:18:52
URL: http://milou.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0