Neon Dreams

Hellu!
Nu är jag hemma igen och har köpt en liten present till S =) Passade också på att titta lite i affärer när jag ändå "håll på" ;) Hittade världens ballaste klänning på Gina Tricot, neonrosa, pluffig och med hängslen! Haha, väldigt jag, fast absolut inte min (kläd-)stil egentligen. Men eftersom den var på rea så var jag ju bara tvungen att köpa den. Dessutom gick jag med mammi så hon betalade :D Sen tittade vi på H&M också. Och ursäkta, men alltså det finns fan inget snyggt där! Jag brukar gilla H&M men nu har dom bara skitkonstiga kläder, det är inte ens fulsnyggt, bara asfult! Det fanns liksom inga vår- eller sommarkläder heller, allt var ju typ brunt och mörkgrönt. Nej, usch! Hur som helst tittade vi lite snabbt på American Apparel också och man blir så glad bara av att gå in där! Haha, jo men det är fullt av skitsnygga enkla kläder och dessutom spelas det världens dunka dunka som gör att man känner sig fett tuff! ;D Just det, snart ska jag beställa från Forever21 också, yeey! Men tyvärr tog en kjol jag skulle köpa slut. Det var fett synd för det var ungefär den snyggaste och finaste kjolen jag någonsin sett! :/ Men men.

Om typ en timme ska jag gå till Signe så nu borde jag städa undan madrassen (som Camilla sov på) från golvet men det kommer jag nog inte göra... Det är ju mycket roligare att sitta vid datorn, eller hur? :P

image202

image203

Kommentarer
Postat av: Bianca

Naaaaw gud vilken söt klänning/kjol!!!!!!!! Den var verkligen jättefin, älskar rosa!!

2008-05-18 @ 18:31:04
URL: http://ohscarlett.blogg.se
Postat av: linda

yeah, den där klänningen har jag sett på gina .. tuffare än tuffast ;)

2008-05-18 @ 19:28:49
URL: http://lindaler.blogg.se
Postat av: milou

haha fett cool, men det skulle också vara snyggt me hudfärgade strumpbyxor :)

2008-05-18 @ 21:35:58
URL: http://milou.devote.se
Postat av: sv: Milou

ja självklart, men jag orkade inte ta av dom bruna när jag fotade ;)

2008-05-18 @ 22:22:00
URL: http://marsmallowsfluff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0