Onsdag kväll

Tjabba! Kom hem från firandet för en liten stund sen ;) Vi var på restaurant Shanti på Söder, fett mysigt! Fast en sak som är mindre mysigt är att jag blivit förkyld :( Är täppt i näsan och öronen, haha nej men jag har cp-lock för öronen så jag hör typ inget plus att jag har ont i halsen. Så jävla typiskt! Det är fett jobbigt så jag ska kanske vara hemma imorgon, men då har vi typ alla viktiga (och tråkiga) lektioner så jag får se hur det blir... :/
Nu ska jag sova, fast egentligen borde jag plugga NO...
Sleep well <3

image119
Höhö, pling på klockan för Signe och Ingeborg!

OBS!
Måste bara tala om att typ inga bilder på denna blogg är seriösa, det mesta är bara rent driiiv! Haha, nej men allvarligt, ta inget seriöst! ;)
Just in case you guys didn't know, liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0