Onsdag

Hallaballå i stugan!
Har just ätit lite middag, det vankades kebab från Folket's, smarrigt värre, mannen! Idag var det orientering på gympan och jag var med Milou och Kasper. Vi hittade nästan alla, men örhänget kom ändå lite till användning ;) Efter skolan gick jag och Milou till Burger King där vi tjockade oss med två BeKool var, excellent! Sen skulle vi hem till Maja och utanför hennes port stötte vi på Gurra, Petosh och någon Peter, trevlans :P Men hur som helst, eftermiddagens mission var ju att träffa en viss kille... Haha, jag borde egentligen pluggat men man kunde ju bara inte banga på den omtalade Love Fredrik Rydman liksom XD Han, jag, Maja och Milou chillade omkring och det var världens "prr prr" *syrsor* om man säger så... Ouch! Men men, show must go on :P Efter det gick vi till skolgården och relaxade i nätet. Simon SNÖ kom förbi och joinade chill-klubben en stund, najs! Jaow, det var min dag :D Nu ska jag titta på Lost, puss!


Excellent @ Burger King


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0