Seeegt

Jahapp, då satt man här vid datorn igen... Jag som skulle städa och plugga... Men jag är för trött, är liksom heelt slut! Det jobbiga är att det kommer bli skitstressigt i veckan om jag inte pluggar lite nu, men jag orkar verkligen inte det. Istället sitter jag här och äter vindruvor och kollar på cheerleading på YouTube <3 Haha, geek! ;)

Igår köpte jag världens gulligaste mobilsmycken från en så'n där typ tuggummiauotomat på en mack på väg hem från Borås. Det är en liten Nalle Puh i en liten gummidräkt. Haha, låter skitcp men de är asgulliga och det finns liksom flera olika dräkter. Jag köpte fyra stycken: en med åsnedräkt, en med humledräkt, en med hunddräkt och en med sköldpaddsdräkt :D De kostade bara tio kronor styck och det var ju så spännande med den där auotomaten ;) Men klantig som man är så har jag redan lyckats slarva bort en, den med hunddräkt :( Har jag tur hittar jag den här hemma men antagligen rullar den omkring på bussgolvet...

Appropå klantig så råkade jag slänga mitt läppglans igår också. Jag hade lagt det i godispåsen (fråga mig inte varför) och sen ville jag inte ha mer utan slängde påsen. När jag sen inte kunde hitta läppglanset gick det uppför mig att jag hade råkat kasta det... Duktigt! Det var ett fint genomskinligt vårdande läppbalsam med glans från Biotherm som luktade jättegott :( Haha, men så'nt är livet! ;)

image113

Ciao for now!



Kommentarer
Postat av: majken is the shit

omfg, snyggaste bilden ever raring :D (H)

2008-05-05 @ 17:41:09
Postat av: Borgs

sv: haha tycker du? tack :D ^^

2008-05-05 @ 17:47:57
URL: http://marsmallowsfluff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0