Senare

Hej hej! Kom precis hem, har varit och träffat Camilla, Anna och deras kompis Hanna =) Vi åt sushi på något ställe på Kungsgatan. Smarrigt värre ;) Det var jättetrevligt och framförallt kul att träffa Camilla, vi ses typ skitsällan. Hade jag haft med mig en kamera hade jag laddat upp en liten tjusig bild på sushin, så där som alla bloggerskor gör, men nu blev det inte så ^^ Haha, i förra inlägget bjussa jag ju på en liten "Dagens outfit", lite lagom pinsamt... Men vafan, jag måste ju göra bloggen lite intressant i alla fall ;)
Nu ska vi dricka champagne till pappas ära :P

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Hilal

Svara gärna på dagens fråga i min blogg (:

2008-05-07 @ 18:37:44
URL: http://favouriiitee.blogg.se
Postat av: Hilal

Svar: Haha, killar :D Jadå :D Då är det ju en sak man måste göra, bara ligga där :D

2008-05-07 @ 20:58:59
URL: http://favouriiitee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0