Smart drag Mister Christer

Tjänare! Idag var jag och Signe på La Vance och pluggade typ hela eftermiddagen. Har inte fikat på La Vance sen jag praoade där för typ ett år sen, så det kändes lite sjukt att vara "tillbaka" ;) Men oturligt nog så har de bytt ägare, så det var ingen jag kände där som kunde bjussa på en kaka. Så jag fick helt enkelt köpa min vaniljlatte själv ;) Hur som helst så var det väldans chill och jag fick faktiskt en del gjort för en gångs skull. Nu är vi hemma hos mig och har precis slaffsat i oss lite citronfromage och jordgubbar, excellent! Just det, det var inte så excellent att jag registrerat den där på bloggen på Devote, för jag hade glömt ett L... DOH! Nu ska vi checka in NigaHiga på YouTube, peace out, mannar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0