Söndag kväll

Hej hej! Firandet med släkten var trevligt. Av mormor fick jag en topas-ring och ett silverkors med turkoser. Båda hade hon typ fått av sin mamma på sin konfirmering, aaw! Av min morbror fick jag ett halsband med ett jättegulligt pärl-hänge, det var typ också någon fin gammal "familje-klenod" ;) Av mamma och pappa fick jag pärlhalsband med matchande örhängen och armband, det var inte vintage. ^^ Men den coolaste presenten fick jag av farmor, det var en ring med värsta familjevapnet på! Haha, fett schteek xD Dessutom fick jag lite pengar och blommor. TACK =)

Efter släktkalaset träffade jag Signe och Felix en stund. Vi åt lite glass och chillade i värmen. Sen träffade jag Maja och vi gjorde oss i ordning för galamiddagen. Det var fett najs där! Typ skitgod mat och alla var finklädda, gulligt! Nu ska jag snart lägga mig, Kram!

image149
Jag posar glatt med "bigamama"-rosetten som satt på min blombukett ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0