Sweet Dreams

Har haft över 60 unika besökare idag (enligt bloggtoppen.se), yeey! För mig är det faktiskt jättemycket, så alla ni überfashionistas med 10 000 besökare om dagen behöver ju inte retas! Haha ;)
Just det, skulle kanske gått med Jocke på NRJ idag, men det blev inte så, men men. I morgon ska jag gå till skolan igen, suck! Men då saknar dom mig inte på SO:n i alla fall. Haha, nej men vi har bestämda platser på SO-lektionerna (även om Ivan G vägrar inse det) och idag när jag och Milou inte var där så tyckte Navii och gänget att det var lite tomt på våra platser. Aaw, superdupernutteputte! Skoja -.-'
Men eh.. i alla fall...
Nu ska jag nanna kudden, puss!


Arctic Monkeys - 505

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0