Tiisdaag

Shoo broshaan!
Som sagt spelade jag upp på musiken idag (akustisk cover på L'Amour Toujours), och det gick ju sådär... Men det var fett najs att se alla andra =D Jag och Elli började typ nästan gråta på vissa ställen... Haha! Hur som helst så bestämde jag, Milou och Jennifer oss för att spela in Seaside (The Kooks) :D Jag och Milou ska spela gitarr och Jennifer ska typ spela piano och sen ska alla sjunga. Det kommer bli askalas! ;)

Just det, en lite galen grej hände idag. Musikmajjen (Måns) hade typ fixat lite med min inspelning så det hade blivit värsta tuffa technolåten XD Alltså det var ju en technolåt egentligen, men i min cover spelade jag gitarr så den blev fett lugn, men det var ju meningen ;) Haha, men han hade alltså lagt till en massa beats och sån't och min sång! Så jävla sjukt när han spelade upp den, först asbra "dunka dunka" och helt plötsligt hörde jag min röst som sjöng, DOH liksom! :P Men också så najsigt, den låten har typ varit min favoritlåt och nu har jag värsta egna versionen XD Har ni (o)tur kommer den kanske ut här på bloggen ^^

Efter skolan var det (som jag skrev i förra inlägget) flipp med chill på balkongen ;) Jag och Maja tog typ sjuttiotusen bilder som vanligt (A) men Signe ville inte vara med, hon gömde sig bakom en franskabok :P Och fett med sajkenmamma när vi snackade med en viss Love Rydman typ hur länge som helst XD Haha, dessutom var gubbarna på taket tillbaka, trevlans med lite sällskap där uppe i luften liksom =D

Men från det ena till det andra, så kom jag precis att tänka på mitt hatälskade hår :P Alltså det är så sjuukt jävla slitet (doh). Men jag vågar inte klippa det för det kommer liksom bli en page/pottfrilla om frisören tar bort allt slitet... :/ Jag vill ju ha långt hår, och nu är det skitlångt! Nästan som Kissies, fast naturligt (eller ja, inte färgen då...) och det var flera personer idag som kommenterade just det att jag har så långt hår =D Men ändå måste jag ju verkligen klippa det, kan ju inte gå omkring med ett råttbo på huvudet liksom :/ Och ju längre jag väntar, destå värre blir det ju. Fasiken! Dessutom blir jag ofta så arg på de slitna topparna (som är kluvna i typ sju delar :S) att jag tar en fucking kökssax och bara cuttar av lite, det gör ju inte saken bättre direkt. Jajja, får väl helt enkelt välja mellan ett äckligt råttbo-hår eller en kort jävla pott-page...

Nej, nu ska jag sluta skriva på detta skittråkiga inägg. Puss!

PS.
Läste precis mejlen och jag har fått tillbaka det där arbetet jag tjatat så mycket om :D Fick värsta bra kommentaren av SO-läraren (lämnade det till honom också). Yeey! Fett glad, speciellt med tabke på hur mycket tid jag lagt ner på skiten ;) Har inte fått bedömning av svenska-läraren än, men jag hoppas att det går bra där också =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0