Tisdag

Shabba! Min dag började med spanska till vilken jag var försenad. (Kommer typ alltid sent till första lektionen numera...) Jag, Maja, Jennifer och Milou satt och pratade för mycket (som vanligt) fast Louis (majjen) bryr sig typ inte :D Sen var det musik och vi håller ju på med akustiska covers och idag fick vi spela upp för gruppen :S Det var typ en lite överraskning... Jag blev fett nervös så jag sjöng inte så bra plus att musik-Måns la på värsta ekot så det lät typ helt cpmongo :/ Nikolai och Alice spelade och sjöng "Blowers daughter" (Damien Rice) och jag och Elli började nästan gråta! Haha, nej men på riktigt det var sä jäävla fint alltså ;)

Hur som helst, på eftermiddagen hade vi hemkunskap och mentormöte. Appropå mentormöte så ska jag och Maja typ byta till Alonsos grupp när David blir pappaledig :D Alltså Alle-balles grupp är ju fan den skönaste någonsin! Jag, Majjsen, Emme och Snö garavde fan ihjäl oss på förra mötet, fett najs med så skojj varje vecka liksom XD

Efter skolan lallade jag och Maja till BK och träffade Cornelia och Milou, sen chillade vi där en stund och åt lite glass. Och sen gick vi hem. Fast då hade Maja typ blivit utelåst så hon va hemma hos mig en stund men sen skulle jag gå till Tant Ullas 80 års-bjudning. HAHA! Medtvingad av mamma... Men det var väl helt ok, men lite jobbigt med alla gamlingar. Typ "smile and wave"! Höhö ;) Men min kära sysslnig Camilla var där och livade upp stämmningen ;) Haha, men sen skulle hon segla och då henkade jag på, bara så där liksom! :P Så vi drog ut till Saltis och där träffade vi Anna (som jag typ också är släkt med på något sätt), Erika och Ellinor plus en massa andra seglar-människor. Det var fett najs och värsta fina vädret :)

Japp, så det har varit trevlans idag ;) I morgon ska jag träffa Camilla, Anna och deras kompis Hanna efter skolan. Fast bara en stund för sen ska vi fira pappas födelsedag. Nu måste jag plugga "gympa-teori" för vi har typ prov i morgon :S Doh, har aldrig ens läst igenom skiten... Plus att man typ ska vara klar med NO:n som jag knappt börjat med... Jaja, jag orkar faktiskt inte skolan just nu! Har bara gått en dag efter lovet/långhelgen och är redan skoltrött :P Nu vill mamma fråga mig någonting.
PUSS HEJ!

image116
Jag och Maja schteekaar som vanligt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0