Tisdag

Yo yo yo! Är fortfarande fett förkyld så jag skulle egentligen varit hemma idag igen, men eftersom vi har musik och hemkunskap idag, så gick jag ändå. Bara därför skulle vi skrubba rent bakom spisarna på hemkunskapen, tack för den liksom! Men i alla fall, efter hemkunskapen hade vi mentormöte. Min grupps möte var väldigt kort, så jag, Maja, Max och Simon begav oss upp till Alonsos grupp <3 ;) Men vi fick inte vara med, så vi stod utanför dörren och lyssnade. Haha, trodde jag skulle dö av skratt när en viss K berättade hur det gått med husbygget XD Förra veckan berättade han ju att han skulle skövla skog och bygga ett hus och så vidare, och nu hade han alltså byggt klart det. Eller nästan, han skulle bara fixa ett myggnät så man kunde sova där också... Haha! :D

Hur som helst så stod vi där utanför och bet oss i nävarna för att inte skratta högt, när plötsligt hemkunskaps-Rut kommer ut (eyy det rimmar! ;) och säger åt oss att gå. Alltså hon sa typ "schas!" XD Så vi låste in oss på toaletten för att hon skulle gå förbi så vi sen kunde gå tillbaka. Där inne på toan skämtade vi lite om hennes kropssstorlek. När vi går ut från toan ser vi att toaletten precis brevid är upptagen och sen kom hon ut därifrån! RIP! Haha, pinsamaste ever! Men skoj var det... :P

Efter skolan såftade jag lite hos Maja och sen gick jag hem för att hämta träningskläderna. Men jag kände att jag verkligen inte var "fit for fight" så jag skippade cheerleadingen idag. Tråkigt, men då blir jag nog frisk fortare i alla fall ;) Nu har jag precis ätit middag, det blev pizza för ingen orkade laga mat :D Snart ska jag plugga lite, Ciao!

image181
Vaddå seriösa!? ;D

Kommentarer
Postat av: milou

jag åt också pizza igår :D :B

2008-05-14 @ 08:03:38
Postat av: Ingeborg@The Notebook

sv: HÄÄÄKXXÄLÄÄÄNT!!! :B

2008-05-14 @ 15:21:19
URL: http://marsmallowsfluff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0