Torsdag

Hola guapas! Idag hade vi temadag inför Operation Dagsverke som är i morgon. Det var ganska booring, men självklart (?) bättre än vanliga lektioner. På rasten gick vi till Sandbacks' igen, men idag flyttade vi till pyroman-tipin, nice! ;-) Efter skolan fick jag och Signe den värsta ouch-upplevelsen på länge. Jag orkar inte berätta några detaljer, men jag kan tala om att det hade och göra med att somliga dök upp lite oväntat...

Efter skolan kollade jag och Signe lite i affärer. Jag köpte en fett gullig mascara på Åhléns, med en liten rosa krona på locket och allt. Sen köpte jag en mascara till (hehe..) och en glasspray. Just det, vi hittade typ världens ballaste parfymer också! Library of Fragrances hette dom. Jag hade hört talas om dom förut men aldrig liksom känt lukten :P Det fanns massa olika, en hette Bubble Gum och luktade precis som det! Den var lite typiskt mej, så jag ska lätt köpa den, kostar bara typ 170:- dessutom :D Sen ska jag nog köpa Pink Lemonade och Sex on the Beach också ;) Åh, jag älskar parfymer! <3 Calvin Kleins One Summer vill jag också ha, och Escada Moon Sparkle. Höhö ;) När vi våldtagit klart parfymerna gick vi till Gina Tricot, dom har fett fina kläder just nu tycker jag! Hittade massa fina grejer ;) Jag köpte ett vitt långt linne och en blåvitrandig tröja med guldknappar, typ 100 % jag ;)

Haha, det var en sådan där ovanlig dag idag, när jag kände mig snygg i omklädningsrummet! :O Det var faktiskt lite galet, men självklart väldans najs också ;D Just det, jag provade också en body för första gången (sen jag var bebis då) och det var ju askalas! Man kände sig värsta slimmad och dessutom väldigt fräsig. Jag ska nog köpa upp mig på ett litet lager... Excelent! Appropå excelent så kan jag tala om att jag har registrerat excelent.devote.se, det är excelent! Haha, nej men jag vet inte om jag ska byta dit eller om jag ska vara kvar på blogg.se. Men tydligen så ska det vara lite trevligare på Devote, typ att man får massa fina kommentarer och sån't. ;) Jajja, får se hur det blir.

I morgon ska jag, Milou och Maja gå och skramla med bössa, det blir skoj. Sen på kvällen ska jag vara med Signe, det blir också skoj. På lördag kommer antagligen Camilla hit, skoj det med ;) Och på söndag ska jag först på Signes födelsedagsbjudning med familjen (skoj) men på eftermiddagen måste jag nog plugga, inte så skoj...
Pusshej!

image192
Vitt linne 99:- Gina Tricot

image193
Randig t-shirt 149:- Gina Tricot

image195
Glam'Eyes mascara 79:- Rimmel

image196
Bubble Gum perfume 164:- LoF

Dagens Outfit:

image197

Musse-tröja - typ pappas gamla
Kofta - mammas
Kjol - svart linne från H&M
Leggings
Halsband med guldhjärta
Bismarcklänk

image198
Haha, armen ser ut som värsta
fläskfilén, jag vet! Men armbandet
är väl fint, fick det av mamma igår :)

Kommentarer
Postat av: coni

hemskt trevligt armband må jag säga:)

2008-05-18 @ 11:31:06
Postat av: The Notebook

sv: oh, jag uppskattar sannerligen Fröken Conis ödmjuka beröm =)

2008-05-18 @ 14:00:10
URL: http://marsmallowsfluff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0