HEEEELG

I morse åt jag, Fia, Maja, Signe och Niko frulle i matsalen (i skolan). Så himla mysigt! Det är vår nya tradition, värsta "Riddarna runt det runda bordet" ;D Skolan var väl helt okej, men på rådstiden (typ elevråd) satt jag i ett väldigt instängt rum med solen rakt på mig så jag kände mig nästan febrig och fick ont i huvudet för det var så varmt. Plus att jag inte sovit så mycket senaste veckan :( Usch! Så ikväll ska jag vara hemma och "vila upp mig" lite, men det ska bli skönt. Är dessutom lite småsur (...) och inte direkt på värsta partaj-humöret... Men men, jag ska typ kolla på film och bara tycka allmänt synd om mig själv, and that's excellent! Hoppas ni andra får en fräääsig fredag! <3


Ser ni vem det är?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0