Just nu hatar jag SO

Bläää, har bara gjort halva läxan, mer orkar jag verkligen inte! Men vi fick faktiskt väldigt kort tid för lärarna glömde ge oss själva pappret med uppgifterna (?). Jaja, det går nog bra, får flyta på smöret i morgon liksom ^^) That's excellent!

HAHAHAHH! JAG OCH MAJA HADE SÅ STÖRT KUL! Ärligt, det var helt sjukt skojj, Maja bah: "Jag ska minsann rulla ner dig i helvetesgapet, BARA DÖÖÖÖ!" HAHAHAH XD Okej, ingen fattar men det var en av de roligaste dagarna på riktigt länge i alla fall. Men "Ursäkta, men förstör jag stämningen helt om jag släpper mig nu?" slår ändå ALLT! ;D

JUST DET! Någon jääävel till lärare har satt upp alla gruppbilder i trapphuset!!!! VEM FAN KOMMER PÅ EN SÅN IDÈ!? Innan vi ens fårr hem katalogerna och bilderna! Fyfaan, allas glada små flin till allmän beskådan innan man hunnit gråta över det själv liksom. Nej usch, mitt skolfoto blev verkligen inte bra. Okej, dom tog inte det kortet när Simon och Poul ruffsade till mitt hår (TACK!!???) but still, det är ingen bra bild...

Nej, nu ska jag slagga. Imorgon blir det frulle i matsalen med göörlsen plus Nikolai. Puss och god natt!

PS. MAJA JAG DÖDAR DIG OM DU LADDAR UPP BILDERNA NÅGONSTANS ELLER VISAR DOM FÖR NÅGON! Och om du gör det så har jag minsann en hämdmapp jag med, rakt ner i helvetsgapet säger jag bara <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Alina

taskigt att sätta upp bilderna haha, sjuukt!! Ha det bra!

2008-10-03 @ 16:21:00
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Alina

sweet home alabama;D Ska lägga upp klipp sen hihi:)

2008-10-03 @ 16:36:24
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Alina

jaa jag går musikal, så vi sjunger upp för skolan..klassen m.m, bara för skojs skull liksom:) Kul att se vad andra tkr, jag kanske är skitbra..eller skitdålig, det får vi se hehe:D

2008-10-03 @ 16:42:42
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0