080903

Shuee bröder och systrar!  Haha, skojja :D
Idag var det en braa dag i skolan, hemkunskap och syslöjd! Efter skolan var jag med Milou och Natta, sen träffade vi André lite granna också. På kvällen gick vi till ungdomsmässan i kyrkan, kristna som vi är. <--- DET DÄR VAR ETT SKÄMT! Höhö... Det var väl ganska mysigt men waay to segt när man skulle vara knäpptyst och be i kanske en kvart :/ Sen gick vi till KU och påbörjade vår aspirantutbildning. Japp, ni läste rätt, INGEBORG SKA BLI MUNK! Nej, nu skåjja jag igen... Haha, jag är för trött, m å s t e  s o v a! Nej men hur som helst så var det väl helt ok, blir nog antagligen roligare sen. Eller kanske inte, vi får välan seee! ;)

Tjaaa, det var väl det jag hade att dela med mig av till er idag, haha :P

Btw, jag har gjort en Kornet och har Bel Arabi som väckningssignal XD Haha, alltså det är riktigt vidrigt att vakna till "beeel arabii shibberishcjabben, de turkiii" HAHA

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0